MĒS PIEDĀVĀJAM:
- Aktīvu un interesantu darbu strauji augošā uzņēmumā ar spēcīgu komandu;
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, sociālās garantijas;
- Tiešajiem darba pienākumiem atbilstošu aprīkojumu;
- Darba vietu Mārupē mūsdienīgā un komfortablā birojā.
MĒS SAGAIDĀM:
- Augstāko izglītību grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā (var būt nepabeigta izglītība/pēdējo kursu students);
- Pieredzi grāmatveža amatā ne mazāk kā 3 gadi;
- Labas latviešu valodas zināšanas (mutiski, rakstiski);
- Angļu valodas zināšanas vēlamas sarakstē ar ārzemju piegādātājiem;
- Labas MS Office zināšanas (īpaši excel);
- Augstu atbildības izjūtu, rūpīgu attieksmi pret darbu, precizitāti;
- Prasmi strādāt ar Dynamics 365 Business Central uzskatīsim par priekšrocību.
JŪSU PIENĀKUMI:
- Grāmatvedības dokumentu uzskaites veikšana;
- Bankas operāciju apstrāde, maksājumu sagatavošana;
- Debitoru/ kreditoru norēķinu kontrole;
- Avansa un komandējuma norēķinu uzskaite un kontrole;
- Atskaišu sagatavošana un iesniegšana (VID, CSP);
- Piedalīšanās gada pārskata sagatavošanā.
Samaksa:
Darba alga no 1800,00 līdz 2000,00 EUR bruto mēnesī (atkarībā no pieredzes).
Ja šis piedāvājums Jūs ir ieinteresējis, CV un pieteikuma vēstuli sūtiet lūdzu uz e-pasta adresi:
cv@alwark.lv
Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem kandidātiem!